ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelésed e-shopunkon keresztül hozzánk eljuttatod.

Az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek, illetve az Internet-szolgáltatás minősége vagy hiánya miatti teljesítettelen megrendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

A termékek mellett feltüntetett árak a termékek vételárai, melyek tartalmazzák az Áfát. A vételárak a szállítás költségét nem tartalmazzák. A szállítás díját a Szállítás, fizetés menüpontban találod meg, illetve a termékek Kosárba helyezése után, a Pénztár gombra kattintva megjelenő űrlapon is megjelenik. Amennyiben a megrendelt csomagod végösszege eléri az ingyenes szállítás értékhatárát, úgy a szállítás díja helyett az "Ingyenes" felirat jelenik meg az űrlapon.

A számodra megfelelő szállítás- és fizetésmódot a Pénztárban található űrlapon választhatod ki. A szállítás várható idejét minden termék mellett feltüntettük munkanapban. Utánvéttel történő fizetés esetén a szállítási idő a rendelés véglegesítésének napjától számítandó, átutalásos és bankkártyás fizetés esetén attól a naptól, amelyen a befizetés jóváíródik bankszámlánkon. Több termék egyidejű rendelése esetén a megrendelt termékek közül a leghosszabb szállítási idővel feltüntetett termék szállítási ideje az irányadó. Amennyiben a kiírt határidőt valamilyen okból (szolgáltatáskimaradás, idő közben jelentkezett termékhiány, közlekedési nehézségek) nem tudjuk tartani, mindenképpen értesítünk telefonon vagy e-mailben.

A megrendeléshez szükséges adatok módosítására a rendelés leadása előtt van lehetőséged. Ezután csak ügyfélszolgálatunk tudja módosítani. Ilyen esetben e-mailen vagy telefonon keresztül jelezheted a módosítási szándékod.

Rendelésed leadását követően rendszerünk automatikusan e-mailt küld postafiókodba, mely azt jelzi, hogy rendelésed sikeresen tárolódott a rendszerünkben. A rendelésed akkor lép életbe, ha az feldolgozásra került és ezt e-mailben vagy telefonon visszajelezzük, mellyel létrejön egy szerződés a vásárló és az eladó között.

Lehetőség van az áru átvételétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól. Vásárlástól való elállás esetén a csomag visszaküldésekor a vásárlást igazoló számla eredeti példányát is mellékelni szükséges. A csomag visszaküldésének díja a vásárlót terheli. A visszaküldött csomagot utánvétes küldeményként nem áll módunkban átvenni, mivel a pénz visszafizetése előtt meg kell győződnünk, hogy a termék(ek) sértetlen állapotú(ak)-e. A visszaküldött termék(ek) vételárának visszatérítését a vonatkozó jogszabályokkal összhangban, kizárólag használatba nem vett, sértetlen, hiánytalan, sérülésmentes, eredeti csomagolással visszaküldött termék(ek) esetén teljesítjük. Az áru visszaküldését kérjük előre egyeztesd ügyfélszolgálatunkkal. A feltételeknek megfelelően visszaküldött termékek vételárát készpénzben vagy átutalással fizetjük vissza, a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül.

Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek, ennek sikertelensége esetén a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására a Magyar Gazdasági és Iparkamara mellett működő Választottbíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

JOGI NYILATKOZAT

A puzzlemania.hu e-shopban megvásárolható összes terméket, kiadványt és letölthető anyagot szerzői jog védi. Ezek másolása, sokszorosítása, publikálása, vagy egyéb jellegű felhasználása kizárólag a szerző és az érintett kiadó írásos engedélyével lehetséges. A megvásárolható termékeken túl, a puzzlemania.hu weboldalon megtalálható összes tartalom szerzői jogi védelem alá tartozik, másolása és felhasználása kizárólag a puzzlemania.hu írásos engedélyével történhet. Minden jog fenntartva!

GARANCIA, VISSZAVÉTEL

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretné megvásárolni, az átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben az e-shopunk a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.

Elállási szándékát kérem jelezze nekünk ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy írásban. Kérhet cserét vagy pénz visszatérítést. Az áru értékét visszatérítjük Önnek az áru beérkezését követő 14 napon belül vagy a megbeszéltek alapján másik terméket küldünk. A visszaküldött áru illetve az árucsere esetén az áru postaköltségei a vásárlót terhelik. Az árut, mint normál csomag küldjék vissza. Az e-shopunkban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.

Esetleges visszaküldésnél arra kérjük, lehetőségei szerint próbálja meg: az eredeti csomagolásnak megfelelőre visszaállítani a terméket, valamint kérjük a számla eredeti példányát is mellékelje. Az utaláshoz kérem a visszaküldésnél mellékeljen részünkre egy számlaszámot is. Amennyiben a terméken látható fizikai sérülés van (törés, beázás, égés vagy olvadás) stb., vagy egyéb más sérülés található, úgy a garancia érvényét veszti.

E-shopunk minden termékre a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Garancia érvényesítése: Mielőtt bármit tesz, kérem keressen fel minket a megadott telefonszámaink egyikén, a hibák döntő többsége azonnal orvosolható, könnyen. Ha kollégánk nem tud segíteni a megoldásban akkor azt kérjük, ha teheti küldjön egy képet a felszerelt szettről a megadott ügyfélszolgálati email címre, amely tartalmazza telefonszámát és a számla sorszámát. Ilyen esetben jellemzően kiemelkedően gyorsan. Büszkék vagyunk arra, hogy termékeink minősége mellett nagy hangsúlyt fordítunk az esetleges garanciális problémák kezelésére.

A hiányzó puzzle darabok esetén, kérjük, szólítsa közvetlenül a gyártót. E-shop létünkre az ilyen fajta reklamációt nem áll módunkban kezelni.