Puzzle darabszám a kiválasztott kategóriában: 463
Az Európaiak érkezése előtt a 15. században, Taíno - a Nagy-Antillák eredeti lakói a kolibrit a földi élet elterjedésének és az indiai nép reneszánsz szimbólumának tekintették a Karib-térségben és Floridában. Ennek a gyönyörű madárnak az egyik sajátossága, hogy kis termete rendkívül gyors szárnymozgással párosul. Ezek a jellemzők a Blue Bird puzzle cégre is jellemzőek. Összehasonlítva a piacon más európai és nemzetözi cégekkel kicsinek tűnhet, mégis rendkívül ügyes és innovatív – kiváló minőségű kirakókat és hozzá tartozó elemeket gyárt és fejleszt ki. Mivel a Bluebird alkotói az Antillák és a Kolibri nagy csodálói, természetesnek vették, hogy az ő szimbólumukat választották meg márkalogójukként. A Bluebird márkát 2018 tavaszának elején hozták létre, és a következő év januárjában mutatták be a nagyközönségnek. Kezdetben több mint 200 termék volt a kínálatban, köztük számos olyan népszerű művész műalkotásai is, mint Dominic Davison, Aimee Stewart, Ciro Marchetti, Steve Crisp, David Galchutt, Jenny Newland és Nicky Boehme. Néhány hónappal később a cég beépült a nagy nemzetközi vállalatok közé, és jelenleg 5 kontinensen működik. A Bluebird fő céljai: - a gyártás minősége: az egyes részek vastagsága, a nyomtatási technológia és a kivágásuk - a képek minősége: együttműködés a világ néhány legnagyobb licenszügynökségével - megfizethető árak: minél több ember számára lehetővé tenni a szórakozást a kirakókkal. Az Európában és Törökországban kirakókat gyártó Bluebird másik fontos szempontja a fenntartható fejlődés. Emiatt a kirakókat úgy tervezték, hogy a gyártás során minimális mennyiségű kartont használjanak fel – ami szintén segít minimalizálni a franciaországi gyártóüzemek és elosztóközpontok közötti szállítás környezeti lábnyomát.